PortalCMS voor de Zorg
Zorginstellingen, variërend van GGD's, Huisartsenposten tot Thuiszorginstellingen hebben de afgelopen 10 jaar met succes PortalCMS ingezet voor een breed scala aan ICT behoeften. PortalCMS kenmerkt zich door gebruikers altijd en overal toegang te bieden tot alle relevante informatie en daardoor kennisdeling binnen de organisatie te optimaliseren.
Kwaliteitsmanagement en Kennismanagement
Kwaliteitsmanagement en kennismanagement binnen de zorg is essentieel. In dat kader wordt de PortalCMS procedureboek module vaak ingezet voor het registreren en bij houden van procedures onder andere ten behoeve van HKZ certificatie. Procedureboeken gemaakt en beheerd met PortalCMS blinken uit in:
- Toegankelijkheid, 24/7 toegang, overal en op elk device;
- Beheerbaarheid, eenvoudig te beheren door meerdere redacteuren;
- Efficiente feedback voorzieningen, uitgebreide feedback mogelijkheden zoals de PortalCMS mobile app;
- Zoekfunctionaliteit, herkenbare Google achtige presentatie en beheersbare weging zoekresultaten .
Eén centrale toegangsportal
PortalCMS is tot veel meer in staat. PortalCMS kan diverse backoffice-systemen koppelen binnen één gebruiker-specifieke portal. Gebruikers hebben hierdoor één centrale portal voor al hun online activiteiten. Gebruikers hebben zo altijd en overal toegang tot alle voor hen relevante informatie en applicaties.
Permanente verbetering
PortalCMS wordt continu en in samenspraak met praktijk deskundigen doorontwikkeld. Op deze wijze spelen wij actief in op actuele en toekomstige ontwikkelingen in de markt en worden deze efficient in nieuwe releases geintegreerd. Recente voorbeelden hiervan zijn:
- Social Intranet;
- (Private) cloud storage oplossingen;
- (Saas) productivity applicaties HyperofficeenE-learning
- Cloudpaging van office applicaties;
Uw medewerkers profiteren optimaal van nieuwe ontwikkelingen.
Meer weten?
Wilt u hierover meer weten over PortalCMS neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op!