Slimmer (in)werken met een Kennisbank bereikbaar via Sociaal Intranet en App   

Efficiency en veiligheid op de werkvloer zijn belangrijke succesfactoren in zowat alle organisaties waar mensen samenwerken. Het vastleggen en overbrengen van de richtlijnen gebeurde altijd al via kwaliteitshandboeken. Door de onstuitbare digitalisering kan dat inmiddels nog beter via een Kennisbank als onderdeel van een Sociaal Intranet. De voordelen zijn significant: geleerde lessen en verbeteringen in procedures worden supersnel in nieuwe versies verwerkt en de betrokkenen ontvangen direct de relevante notificaties via e-mail of pushbericht. Het zoeken, vinden, ontdekken en toevoegen van kennis is eenvoudig via de intuïtieve grafische interface en je kan het completeren met e-learning inclusief kennistoetsen. Door de mobile app heb je altijd en overal toegang tot de kennisbank en de experts per kennisgebied.

 

Werk efficiënt samen aan digitale handboeken met versiebeheer

 

Kenmerkend voor deze dynamische tijd is een sneller personeelsverloop. Vooral bij kennisintensieve organisaties neemt hierdoor de behoefte aan efficiënte tools voor kennisborging en -overdracht toe. Het is in het belang van de organisatie dat medewerkers op intuïtieve wijze hun kennis kunnen opslaan en delen. Een PortalCMS kennisbank biedt deze vrijheid en stimuleert interactie maar zonder het beheer en de kwaliteit uit het oog te verliezen.

 

 

Ontvang relevante (push) notificaties met updates, vragen en antwoorden    

 

 

 

Medewerkers maken graag gebruik van intuïtieve en interactieve kennisbanken waarin zij zelf kennis kunnen creëren en delen. De kennisbank ondersteunt de auteurs met automatische notificaties als hun artikel verloopt en een revisie verwacht wordt. Na vrijgave van een nieuwe revisie ontvangen alle betrokken en geïnteresseerde medewerkers een notificatie dat de nieuwe versie beschikbaar is.

 

De kennisbank stimuleert interactie met voorzieningen voor kennisdelen, zowel gepland als onverwacht, want ook medewerkers die geen (co)auteur zijn van een kennisbank pagina kunnen nuttige suggesties hebben en via een comment hun bijdrage leveren. Medewerkers kunnen zelfs complete conceptteksten aan de auteurs aanbieden. De (co)auteurs behouden daarbij altijd de eindredactie en hoeven alleen maar te controleren en publiceren. Door alle medewerkers actief te betrekken bij de kennisbank verhoog je het vermogen tot leren en verbeteren van de hele organisatie.  

 

 

Zoek, vind en ontdek via de intuïtieve grafische interface  

 

De PortalCMS kennisbank onderscheidt zich door de flexibele, intuïtieve grafische interface. Je deelt zelf je kennisbank in langs strategische of organisatorische lijnen en presenteert deze op een visueel aantrekkelijke en herkenbare wijze. Een aantrekkelijke grafische schil biedt ook het voordeel dat medewerkers door de kennisbank gaan grasduinen en daarmee spelenderwijs op nog onbekende informatie stuiten.  

Door de kennisbank te combineren met de module voor toetsen en quizzen beschik je over e-learning functionaliteit. Wereldwijd groeit de behoefte aan simpel inzetbare e-learning ten behoeve van onboarding, periodieke bijscholing met certificering en ingrijpende nieuwe wetgeving zoals de AVG/GDPR.

 

 

Altijd je kennisbank op zak met de smartphone app

 

 

 

 

Met de PortalCMS Mobile App heeft iedere medewerker direct mobiel toegang tot kennisgerelateerde updates, nieuws, blogs, events, projecten, wiki's en experts.

Waarom nog maanden wachten voor je aan de slag kan met kennismanagement? Voor minder dan € 5000,- beschik je over een professioneel volwaardig sociaal intranet met kennisbank en mobile app die je daarna zelf “grow as you go” perfectioneert  


 

 

 

  • VRAAG DIRECT EEN OFFERTE AAN

 

 

 

Zoek op trefwoord

close