Door de modulaire opbouw van PortalCMS is een sociaal intranet of klantportaal met alle gewenste functionaliteit in een handomdraai samengesteld. De beproefde modules zijn daarna eenvoudig te combineren met specifieke web apps en betaalbaar integratiemaatwerk.
De modulaire opbouw helpt projectteams bij het vroegtijdig visualiseren van wensen en plannen. Ook na ingebruikname is het mogelijk om voortschrijdend inzicht te benutten om nieuwe wensen "grow as you go" in te vullen.
Hieronder volgt een opsomming van modules die direct inzetbaar zijn voor het realiseren van complete oplossingen zoals sociaal intranet, kennisbank, e-learning, teamwork app, klantportaal en meer.
API module voor het koppelen van (backoffice) systemen van derden, cloud services en social networks als Google, Facebook en Twitter.
Beheer agenda's voor teams inclusief individuele uitnodigingen, bevestigingen en deelnemerslijsten in Excel.
Snel doorzoekbare online fotogalerijen met direct downloadbare foto's van producten of andere objecten.
Bestandsbeheer van bijvoorbeeld Office documenten, afbeeldingen, videofiles. eventueel gekoppeld aan netwerk shares of Google drives.
Catalogus voor intranet of klantportaal waarmee op overzichtelijk wijze producten en overige objecten kunnen worden getoond.
Contactlijst of smoelenboek met uitgebreid profiel en pasfoto, ook direct gesynchroniseerd in de teamwork app.
Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.
Automatisch verstuurde e-mails aan alle portal gebruikers of per team met nieuwtjes van de afgelopen dag, week of maand.
Laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.
Cloud based tekstverwerking en document management, inclusief maken en delen van office documenten.
Eenvoudig te maken en verzenden e-mailings met professionele in- en uitschrijving volgens de AVG.
Team administrators kunnen direct en zonder mailinglist e-mails verzenden aan hun teamleden.
Vooruit ingeplande evenementenkalender met automatische deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.
Gebruikersbeheer met autorisatie en authenticatie en import vanuit Excel of synchronisatie met Active Directory
Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.
Autonoom ledenbeheer voor team administrators inclusief beheerrechten toewijzen, deactiveren en verwijderen.
Effectief en efficiƫnt decentraal beheer van nieuws door team admins en users en centrale eindredactie door portal admins.
Voor portal administrators een handige module om structuur aan te brengen in de presentatie van nieuws uit de diverse teams.
Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.
Alle medewerkers kunnen snel en laagdrempelig nieuwtjes delen via social intranet en app.
Voor ad hoc of geplande online vergaderingen, presentaties of brainstorm sessies inclusief scherm delen en audio conferencing.
Slimme formulieren met geavanceerde beheermodule om zelf workflows mee te maken.
Taak wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer inclusief tijdregistratie, e-mail- en pushberichten bij statuswijziging.
Mini-intranet met autonoom beheer voor bijvoorbeeld (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging of klas.
Gebruik de tests en quizzes module om medewerkers zelfstandig kennis te laten vergaren, te toetsen en voortgang te volgen.
Medewerkers kunnen eenvoudig hun tijdsbesteding registreren per taak en project via intranet en smartphone.
Medewerkers kunnen zelf vergaderruimte reserveren en iedereen behoudt het actuele overzicht.
Diverse vraagsoorten met antwoordopties en verwerking in Excel.
Medewerkers plannen en organiseren verlof en vakanties met automatisch gecalculeerd urensaldo per medewerker.
De PortalCMS webshop module is bij uitstek geschikt voor kleine actiegerichte webshops met een beperkt assortiment aangeboden voor bepaalde duur.
Met de Website beheer module kan de team administrator zelf team websites maken en beheren.
Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennismanagement voorzien van versiebeheer, e-mail- en pushnotificaties.
Met de workflow management module automatiseer je interne en externe business processen.
Zoek in diverse inhoudstypes en documenten en ontvang resultaten overzichtelijk gerangschikt per inhoudstype.
Een besloten online omgeving om familieleden interactief te informeren over en betrekken bij de zorgverlening van hun familielid.