Selfservice- en communicatieportal voor medewerkers en klanten
De Coronapandemie dwingt bedrijven en publieke instellingen tot crisismanagement en aangepaste communicatie met de in- en externe doelgroepen. Thuiswerkende medewerkers hebben behoefte aan hulp en sturing voor optimale productiviteit. Om klanten en hun omzet te behouden zijn er meer interactiemogelijkheden nodig. Persoonlijke, tijdige en betrouwbare communicatie via veilige online kanalen is hierbij vereist. Bestaande intranets en websites zijn niet ontworpen om snel en professioneel aan deze nieuwe communicatiebehoefte te voldoen.
PortalCMS levert binnen een werkdag een selfservice- en communicatieportal in uw huisstijl met functionaliteit en diensten die passen bij de specifieke communicatiebehoeften van de verschillende doelgroepen. Software op maat voor desktop PC en smartphone zonder de hoge prijs van maatwerk. De direct inzetbare modules en het efficiënte low-code platform maken verbeteren “on-the-go” altijd mogelijk.
Voor € 650/jaar krijgt u
- done
Een webportal op eigen subdomein met SSL security
- done
Een mobile app via Apple en Google app stores
- done
Makkelijk beheer van contacten en import via Excel
- done
Aparte kanalen voor medewerkers en relaties
- done
Per kanaal updates via e-mail en app, ingepland en ad hoc
- done
Alle inhoud blijft benaderbaar in archief
- done
Support- en downloadgebieden voor digitale thuiswerktools
- done
Online bestellen voor medewerkers en relaties
- done
Polls en korte vragenlijsten
- done
Lesinhoud voor bij- of omscholing met quiz en eindtoets
Direct Bestellen
Voordelen PortalCMS Selfservice- en communicatieportal
Binnen 1 dag operationeel zonder investering en per maand opzegbaar
Portal voorziet in AVG, e-mail deliverability, SMS gateway
Vanuit 1 plek al je doelgroepen bereiken
Lage beheerlast door selfservice met FAQs, archief en downloadgebied
Toegang op desktop èn mobile app
Elk contact heeft optioneel een persoonlijk portal account
Voor wie is de selfservice- en communicatieportal?
In aanmerking komen organisaties die willen reageren of anticiperen op de nieuwe omstandigheden waarin medewerkers en relaties niet meer altijd zoals voorheen bereikt kunnen worden. Onderzoek wijst uit dat kantoormedewerkers in de toekomst deels thuis zullen blijven werken. Grote en bekende werkgevers bewegen mee met deze trend en kunnen toe met kleinere kantoren.
Ook klanten zijn bereid om meer zaken online af te handelen onder de voorwaarde dat het serviceniveau hoog is met optimale tweeweg communicatie.

PortalCMS biedt op uniek laagdrempelige wijze de mogelijkheid om een selfservice- en communicatieportal in gebruik te nemen. Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn sleutelwoorden, want zowel SaaS-gebruik in de cloud als migratie naar on-premise zijn mogelijk.
Selfservice- en communicatieportal zelf samenstellen en uitbreiden

Profiteer van de unieke kenmerken van PortalCMS en stel zelf je portal samen. Maak een keuze uit de direct inzetbare modules, optimaliseer deze combinatie met de ingebouwde configuratiemogelijkheden per module en pas de gewenste huisstijl toe waarmee het een herkenbaar eigen systeem wordt.
Bij het PortalCMS platform wordt standaard een mobiele app voor iPhone en Android meegeleverd. Door de toegepaste hybride technologie is ook bij deze app de functionaliteit en vormgeving flexibel aanpasbaar. De productiviteit krijgt een serieuze boost met de nieuwe mobiele mogelijkheden zoals uploaden van foto's op locatie, onderweg tijdschrijven of communicatie met contactpersonen.
PortalCMS
Wij helpen u graag verder met assembleren van uw eigen software voor selfservice- en communicatie portal op maat.
Bel mij terug
Nieuwsgierig geworden? Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u dezelfde werkdag terug.