Selfservice- en communicatieportal voor medewerkers en klanten

De Coronapandemie dwingt bedrijven en publieke instellingen tot crisismanagement en aangepaste communicatie met de in- en externe doelgroepen. Thuiswerkende medewerkers hebben behoefte aan hulp en sturing voor optimale productiviteit. Om klanten en hun omzet te behouden zijn er meer interactiemogelijkheden nodig. Persoonlijke, tijdige en betrouwbare communicatie via veilige online kanalen is hierbij vereist. Bestaande intranets en websites zijn niet ontworpen om snel en professioneel aan deze nieuwe communicatiebehoefte te voldoen.

PortalCMS levert binnen een werkdag een selfservice- en communicatieportal in uw huisstijl met functionaliteit en diensten die passen bij de specifieke communicatiebehoeften van de verschillende doelgroepen. Software op maat voor desktop PC en smartphone zonder de hoge prijs van maatwerk. De direct inzetbare modules en het efficiënte low-code platform maken verbeteren “on-the-go” altijd mogelijk.

 

 

Voor € 650/jaar krijgt u 

  • done
    Een webportal op eigen subdomein met SSL security
  • done
    Een mobile app via Apple en Google app stores
  • done
    Makkelijk beheer van contacten en import via Excel
  • done
    Aparte kanalen voor medewerkers en relaties
  • done
    Per kanaal updates via e-mail en app, ingepland en ad hoc
  • done
    Alle inhoud blijft benaderbaar in archief
  • done
    Support- en downloadgebieden voor digitale thuiswerktools
  • done
    Online bestellen voor medewerkers en relaties
  • done
    Polls en korte vragenlijsten
  • done
    Lesinhoud voor bij- of omscholing met quiz en eindtoets
  •   

 

Direct Bestellen

 

Voordelen PortalCMS Selfservice- en communicatieportal

 

card_membership

Binnen 1 dag operationeel zonder investering en per maand opzegbaar

privacy_tip

Portal voorziet in AVG, e-mail deliverability, SMS gateway

link

Vanuit 1 plek al je doelgroepen bereiken

help_center

Lage beheerlast door selfservice met FAQs, archief en downloadgebied

phonelink

Toegang op desktop èn mobile app

admin_panel_settings

Elk contact heeft optioneel een persoonlijk portal account

 

 

 

Voor wie is de selfservice- en communicatieportal?

 

In aanmerking komen organisaties die willen reageren of anticiperen op de nieuwe omstandigheden waarin medewerkers en relaties niet meer altijd zoals voorheen bereikt kunnen worden. Onderzoek wijst uit dat kantoormedewerkers in de toekomst deels thuis zullen blijven werken. Grote en bekende werkgevers bewegen mee met deze trend en kunnen toe met kleinere kantoren.

Ook klanten zijn bereid om meer zaken online af te handelen onder de voorwaarde dat het serviceniveau hoog is met optimale tweeweg communicatie.

PortalCMS biedt op uniek laagdrempelige wijze de mogelijkheid om een selfservice- en communicatieportal in gebruik te nemen. Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn sleutelwoorden, want zowel SaaS-gebruik in de cloud als migratie naar on-premise zijn mogelijk.

 

 

Selfservice- en communicatieportal zelf samenstellen en uitbreiden



Profiteer van de unieke kenmerken van PortalCMS en stel zelf je portal samen. Maak een keuze uit de direct inzetbare modules, optimaliseer deze combinatie met de ingebouwde configuratiemogelijkheden per module en pas de gewenste huisstijl toe waarmee het een herkenbaar eigen systeem wordt.

Bij het PortalCMS platform wordt standaard een mobiele app voor iPhone en Android meegeleverd. Door de toegepaste hybride technologie is ook bij deze app de functionaliteit en vormgeving flexibel aanpasbaar. De productiviteit krijgt een serieuze boost met de nieuwe mobiele mogelijkheden zoals uploaden van foto's op locatie, onderweg tijdschrijven of communicatie met contactpersonen. 

 

 

Gebruikers van het PortalCMS platform

keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

PortalCMS

Wij helpen u graag verder met assembleren van uw eigen software voor selfservice- en communicatie portal op maat.

 

 

 

 

Bel mij terug

Nieuwsgierig geworden? Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u dezelfde werkdag terug.

Vaak geselecteerde modules

Slimme formulieren

Slimme formulieren met geavanceerde beheermodule om zelf workflows mee te maken.

E-mail nieuwsbrieven

Eenvoudig te maken en verzenden e-mailings met professionele in- en uitschrijving volgens de AVG.

Digests

Automatisch verstuurde e-mails aan alle portal gebruikers of per team met nieuwtjes van de afgelopen dag, week of maand.

Nieuwsbeheer

Effectief en efficiƫnt decentraal beheer van nieuws door team admins en users en centrale eindredactie door portal admins.

Nieuwscategoriebeheer

Voor portal administrators een handige module om structuur aan te brengen in de presentatie van nieuws uit de diverse teams.

SMS versturen

Voor verzending van SMS berichten naar 1 of meerdere ontvangers ineens.

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

Bestandsbeheer

Bestandsbeheer van bijvoorbeeld Office documenten, afbeeldingen, videofiles. eventueel gekoppeld aan netwerk shares of Google drives.

Contactlijst

Contactlijst of smoelenboek met uitgebreid profiel en pasfoto, ook direct gesynchroniseerd in de teamwork app.

Zoek op trefwoord

close