Digitaal dossierbeheer voor expertisebureaus
Kenmerken van het expertisebureau:
- Circa 15 medewerkers
- eenmalig budget maximaal 10K
- jaarlijks budget circa 3K
Aanwezige soft- en hardware
- Office 365 (Word, Excel en Outlook)
- File storage (netwerk shares op lokaal draaiende Windows server)
- PC’s, laptops, Apple en Android smartphones
Belangrijke eisen
- Veilige opslag en synchronisatie van bestanden conform AVG
- Een rolspecifieke en intuïtieve gebruikersinterface
- Medewerkers krijgen toegang tot alle dossiers
- Freelancers krijgen enkel toegang tot toegewezen dossiers
- Klanten krijgen leesrechten in eigen dossiers
- Toegang tot relevante gegevens vanaf PC, laptop en smartphone
- Management krijgt realtime inzage in kerncijfers
- Sociaal intranet met kennisbank
- Eenduidige lage kosten
In deze case kwamen we in overleg tot de volgende combinatie
- Office 365
- PortalCMS met rolspecifieke interface voor web én mobile app
- PortalCMS modules dossierbeheer, relatiebeheer, bestandsbeheer en synchronisatie, emailverwerking, tijdregistratie, kennisbank en rapportage.
In onderstaande video kun je zien en hoe de meest relevante bedrijfsprocessen zijn uitgewerkt.
Onze tip voor na het zien van de bovenstaande video: maak een afspraak voor een persoonlijk webinar!
We laten je dan zien hoe PortalCMS ook in jullie situatie de bestaande systemen versterkt en aanvult.
Lees meer op www.portalcms.nl/software/expertisebureau/ en ontvang na het webinar je eigen toegangscode voor onze volledig ingerichte simulatie-omgeving met thema Expertisebureau. Ten slotte vraag je een vrijblijvende offerte aan. Deze bevat een heldere beschrijving van onze werkwijze en de verrassend lage kosten.
Heb je nog vragen, laat het even weten via 010-4139444 of via de chatfunctie op www.portalcms.nl. Mailen kan natuurlijk ook.
Reacties ( 0 )
Like
Er zijn nog geen reacties