Dossier- en relatiebeheersoftware voor expertisebureaus 

Expertisebureaus worden ingehuurd vanwege hun deskundigheid in een specialistisch vakgebied. Bekend zijn de schade-expertisebureaus die na onderzoek richting de verzekeraar een oordeel geven over een schadegeval. Kenmerkend aan het werkproces van de schade-expert is het werken op basis van dossiers met alle documenten inclusief foto's, e-mails, gespreksverslagen, statusrapporten, facturen, tijd- en reiskostenverantwoording. Door de hoeveelheid en variëteit in gegevens en de verplichting om regelmatig richting opdrachtgevers te rapporteren is het ondoenlijk om dossiers bij te houden in Excel met een mappenstructuur op je computer. Het dossier- en relatiebeheersysteem van PortalCMS steunt op de solide modules van het low-code platform en wordt gesterkt door ruim 10 jaar ervaring in de schade-expertisesector. Het is uniek in de wendbaarheid waarmee het precies kan aansluiten op de werkprocessen van het betreffende bureau en het met alle trends en innovaties rekening houdt. Bekijk de tutorial video om in vogelvlucht kennis te maken met de gangbare werkprocessen of vraag direct een persoonlijke vrijblijvende webinar aan.

Hoofdfunctionaliteit:

  • done
    Invoer en beheer van contacten, dossiers, projecten 
  • done
    Koppelen van contacten met betreffende rol
  • done
    Koppelen en beheren van alle soorten inhoud
  • done
    Koppelen van tijd- en kostenverantwoording 
  • done
    Rapportage intern en extern 

 

 

Voordelen dossier- en relatiebeheersoftware met PortalCMS

 

timeline

Eigen workflow configureren zonder maatwerk

view_module

Functionaliteit modulair uitbreiden

link

Externe systemen koppelen met API

sync

Veilig bestanden synchroniseren

phonelink

Werken via desktop èn mobile app

lock

Gecontroleerde toegang via klantportaal

 

 

 

Typische gebruikers van dossier- en relatiebeheersoftware 

 

Schade- en letselschade experts zijn typische gebruikers van dossier- en relatiebeheersoftware. Bij opbouw van schade dossiers wordt er een beroep gedaan op hun specifieke deskundigheid. Het werkproces is gericht op: alle communicatie, onderzoeken, testresultaten en projectinformatie welke samengebracht wordt in één centraal dossier.

Een gemiddeld dossier bestaat uit een enorme verzameling documenten, foto's, e-mails, gespreksverslagen, statusrapporten, facturen, tijd- en reiskostenverantwoordingen. Met opslag op een eigen computer of netwerkschijf ontbreekt de structuur en consistentie voor optimale samenwerking en geautomatiseerde rapportage.

Vraag een rondleiding aan

PortalCMS levert die onmisbare structuur, passend bij de bestaande dagelijkse werkprocessen. Ook betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn sleutelwoorden, want zowel SaaS-gebruik in de cloud als installatie on-premise zijn mogelijk.

 

 

Dossier- en relatiebeheersoftware samenstellen



Profiteer van de unieke kenmerken van PortalCMS en stel zelf je dossier- en relatiebeheersoftware samen. Maak een keuze uit de direct inzetbare modules, optimaliseer deze combinatie met de ingebouwde configuratiemogelijkheden per module en pas de gewenste huisstijl toe waarmee het een herkenbaar eigen systeem wordt.

Bij het PortalCMS platform wordt standaard een mobiele app voor iPhone en Android meegeleverd. Door de toegepaste hybride technologie is ook bij deze app de functionaliteit en vormgeving flexibel aanpasbaar. De productiviteit krijgt een serieuze boost met de nieuwe mobiele mogelijkheden zoals uploaden van foto's op locatie, onderweg tijdschrijven of communicatie met contactpersonen. 

 

 

Gebruikers van het PortalCMS platform

keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

PortalCMS

Wij helpen u graag verder met het op maat assembleren en configureren van uw eigen software voor dossier- en relatiebeheer.

 

 

 

 

Bel mij terug

Nieuwsgierig geworden? Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u dezelfde werkdag terug.

Gebruikte modules

Bestandsbeheer

Bestandsbeheer van bijvoorbeeld Office documenten, afbeeldingen, videofiles. eventueel gekoppeld aan netwerk shares of Google drives.

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

Taak wiki

Taak wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer inclusief tijdregistratie, e-mail- en pushberichten bij statuswijziging.

Tijdregistratie

Medewerkers kunnen eenvoudig hun tijdsbesteding registreren per taak en project via intranet en smartphone.

Workflow management

Met de workflow management module automatiseer je interne en externe business processen.

Zoeken

Zoek in diverse inhoudstypes en documenten en ontvang resultaten overzichtelijk gerangschikt per inhoudstype.

Contactlijst

Contactlijst of smoelenboek met uitgebreid profiel en pasfoto, ook direct gesynchroniseerd in de teamwork app.

API module

API module voor het koppelen van (backoffice) systemen van derden, cloud services en social networks als Google, Facebook en Twitter.

Document management

Cloud based tekstverwerking en document management, inclusief maken en delen van office documenten.

Zoek op trefwoord

close