Teamagenda of evenementenkalender beheren
Met de module Agendabeheer kan een team agenda-afspraken, zoals evenementen of vergaderingen, bijhouden en beheren. De team administrator kan voor het hele team agenda-afspraken toevoegen, wijzigen of verwijderen. Teamleden hebben iets minder rechten, maar kunnen wel nieuwe events toevoegen. Agenda items kunnen gemakkelijk worden voorzien van een locatie waarbij Googlemaps de grafische weergave verzorgt. Hieronder wordt als voorbeeld een personeelsuitje als evenement ingepland met aanduiding van titel, afbeelding, locatie, begin- en einddatum en -tijd, maximaal 15 deelnemers en beschrijving. Optioneel kunnen de teamleden een uitnodiging via e-mail ontvangen.
De team administrator krijgt in een overzichtelijk scherm de mogelijkheid om items toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen.
Voor alle teamleden zijn er diverse snelle en gedetailleerde overzichten, zowel in het teamscherm, maar ook per maand, week of dag.
Met een druk op de knop "registreer voor dit evenement" bevestigt de gebruiker zijn deelname, waarna diens foto in het overzicht verschijnt en er een emailbevestiging wordt verstuurd. De gebruiker kan daarna eventueel nog annuleren.
Door te klikken op de e-mailbijlage zal direct de Outlookagenda worden bijgewerkt.
Teamleden kunnen in Mijn Agenda van hun gebruikerspanel zien bij welke agenda-afspraken ze staan geregistreerd als deelnemer.
Bekijk hier de Agenda functionaliteit zoals beschreven in de PortalCMS Wiki.
Lees hier meer over de andere functionele modules in PortalCMS.
Reacties ( 0 )
Like
Er zijn nog geen reacties