Met webcasts en webinars kunnen leveranciers en dienstverleners hun partners op zeer efficiƫnte wijze trainen en meenemen in hun marketing- en verkoopstrategie. Belangrijker nog, het is ook een zeer waardevolle bron om ook de eindklant naar zijn mening te vragen of om pijnpunten te signaleren. ...

Lees verder chevron_right
Met slim samenwerken verklein je de afstand tussen werknemers, klanten en partners. Daarvoor moeten organisaties steeds vaker de eigen backoffice systemen op een veilige en naadloze wijze in online platforms integreren. Totaaloplossingen die dit technisch mogelijk maken zijn langzamerhand ...

Lees verder chevron_right
Niet alleen voor zakelijke netwerksites als Linkedin, maar ook voor je eigen sociale intranet is je profielfoto je visitekaartje. Het wordt nog vaak onderschat hoe belangrijk het is om de juiste foto te plaatsen. Geen kinderfoto's of grappig bedoelde foto's van vakantie of met huisdieren. Deze...

Lees verder chevron_right
Het 2015 State of Marketing-rapport bevat een paar interessante conclusies. De customer journey of klantreis wordt een essentieel onderdeel van het marketingproces en van campagnegerichte marketing gaan we naar gepersonaliseerde 1-op-1 customer journeys. Echter, e-mail is en blijft nog steeds de...

Lees verder chevron_right
Uit de studie Customer Relationship Management Software UserView 2014 blijkt dat bijna 50 procent van de CRM gebruikers hun klantrelatiefsoftware verder wil uitbreiden met marketing automation om processen te stroomlijnen en nog klantgerichter te worden. Wat betekent dit precies?

Lees verder chevron_right
IBM zag haar omzet uit clouddiensten in de eerste helft van 2014 groeien met vijftig procent ten opzichte van dezelfde periode in 2013. De winst in het tweede kwartaal steeg met 28 procent tot 4,1 miljard dollar.

Lees verder chevron_right
De komende 5 jaar verwacht marktonderzoeker Forrester dat Amerikaanse online retailers een omzetgroei van 57 procent doormaken. De totale omzet zal daarmee in 2018 414 miljard dollar bereiken tegen 263 miljard het afgelopen jaar. De voorgaande jaren lag de gemiddelde jaarlijkse groei nog rond 9,5...

Lees verder chevron_right

Digitale beslissers zien analytics als de belangrijkste prioriteit de komende twee jaar. Dat blijkt uit onderzoek van Forrester Research. Web- en relatiebeheer scoren eveneens hoog.

Lees verder chevron_right

PortalCMS is software waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM 4.0 kan worden ontsloten voor klanten via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM 4.0 van achter de firewall communiceert met de extern geplaatste portalserver. Deze combinatie van beveiliging...

Lees verder chevron_right

Microsoft stelt binnenkort drie gratis plugins ter beschikking aan haar klanten en partners waarmee onder anderen Twitter aan CRM 4.0 gekoppeld wordt. De plugins CRM Accelerator genoemd maken het bijvoorbeeld mogelijk om op sociale platforms zoals Twitterklantmeningen te categoriseren en met ...

Lees verder chevron_right
close