Klantportaal en klanten-app binnen een week startklaar   

 

Een volledig ingericht klantportaal met klanten-app staat al binnen een week online en tegen verrassend lage kosten. PortalCMS klantportalen worden gebouwd met modules en widgets waardoor klanten zelfstandig informatie kunnen zoeken,  vragenlijsten invullen en tickets aanmaken. Klanten hebben zowel via de portal als de app altijd en overal toegang tot hun eigen persoonlijke klantomgeving binnen het klantportaal. Medewerkers kunnen eenvoudig relevante informatie aan specifieke klanten toewijzen. Een intern forum biedt een ideale omgeving waar vraag, antwoord en best practice samenkomen.  

 

 

 

 

Flexibel aanpasbare klanten dashboards 

 

 

 

 

Bouw met slimme widgets het ideale klanten dashboard. Ook na ingebruikname blijft het klantportaal en het klanten dashboard aanpasbaar zodat u een optimale klantervaring blijvend kan garanderen.

 

 

Forum voor transparante klantcommunicatie en intern kennismanagement 

 

 

Een klanten forum is uitermate geschikt om communicatie transparant te laten verlopen. Klanten waarderen het wanneer zij zelfstandig antwoorden kunnen vinden op vragen. Feedback en vragen zijn essentieel voor goede dienstverlening en zijn onmisbaar voor verbeter trajecten. Een intern forum ondersteund medewerkers bij het ontwikkelen van oplossingen en deze toegankelijk vast te leggen. Best practices kunnen vervolgens weer worden opgeslagen in de klanten kennisbank. Krachtige tools zoals de forum module maken het stellen van vragen, delen en ontwikkelen van kennis efficiënter,  transparant en persoonlijk.  

 

 

Kennisbank effciënter beheren en publiceren  

 

Met PortalCMS klantportalen worden kennisbanken decentraal beheerd en aan individuele klant dashboards gekoppeld. Redactionele beheerlasten zijn blijvend laag en tegelijkertijd blijft de kwaliteit gewaarbord. Diverse handige ondersteunende voorzieningen zoals het toewijzen auteurs aan individuele pagina's, workflows en versiecontrole helpen maken beheer effectief en efficient

 

 

Bereik klanten direct via de app

 

 

 

 

Via de PortalCMS Mobile App bereik je klanten direct op hun mobiele app. Functies worden op basis van profielen aan de klanten app toegewezen. Zo kan de klanten app worden voorzien van modules als; updates, nieuws, contact, chat, kennisbank. Andere modules zijn voor meerdere doelen inzetbaar. Denk bijvoorbeeld aan het kunnen afnemen van vragenlijsten, of het aanbieden van self-help beslisbomen om klanten zelfstandig problemen te laten oplossen.   

 

Waarom nog maanden of zelfs jaren wachten met het bouwen van je eigen klantportaal? Voor minder dan € 5000,-  beschik je binnen een week over een professioneel, volwaardig en flexibel aan te passen grow-as-you-go klantportaal.

 

 

  • VRAAG OFFERTE AAN

 

 

 

Zoek op trefwoord

close