Klantportaal met app binnen een week startklaar
Een volledig ingericht klantportaal met smartphone app staat al binnen een week online en tegen verrassend lage kosten. PortalCMS klantportalen worden met behulp van modules, widgets en stijlbladen flexibel op maat ingericht waardoor klanten optimaal en zelfstandig kunnen inloggen en naar de gewenste informatie kunnen navigeren. Klanten hebben via de portal en de app altijd en overal toegang tot hun eigen persoonlijke dashboard binnen het klantportaal. Medewerkers kunnen eenvoudig relevante informatie aan specifieke klanten toewijzen. Een intern forum biedt een ideale omgeving waar vraag, antwoord en best practice samenkomen.
Flexibel aanpasbare dashboards
Bouw met slimme widgets het dashboard waar uw klant echt wat aan heeft. Ook na ingebruikname kan met behulp van voortschrijdend inzicht het klantportaal steeds verder worden verbeterd waardoor ook de klantervaring wordt geoptimaliseerd.
Forum voor transparante communicatie en intern kennismanagement
Een forum is uitermate geschikt om communicatie transparant te laten verlopen. Klanten waarderen het wanneer zij zelfstandig antwoorden kunnen vinden op vragen. Feedback en vragen zijn essentieel voor goede dienstverlening en onmisbaar in verbetertrajecten. Een intern forum ondersteunt medewerkers bij het ontwikkelen van oplossingen en deze toegankelijk vast te leggen. Best practice voorbeelden kunnen vervolgens weer worden opgeslagen in de kennisbank. Met krachtige tools zoals de forum module wordt het delen en ontwikkelen van kennis efficiënter, transparanter en persoonlijker.
Vraag een rondleiding aan
Kennisbank efficiënter beheren en publiceren
Met PortalCMS klantportalen worden kennisbanken decentraal beheerd en aan individuele klantdashboards gekoppeld. Redactionele beheerlasten zijn blijvend laag en tegelijkertijd blijft de kwaliteit gewaarborgd. Diverse handige ondersteunende voorzieningen zoals het toewijzen van auteurs aan individuele pagina's, workflows en versiecontrole maken het beheer effectief en efficiënt.
Bereik klanten direct via de app
Via de PortalCMS Mobile App bereik je klanten direct op hun mobiele app. Functies worden op basis van profielen aan de klanten app toegewezen. De app heeft de volgende direct inzetbare modules: push updates, nieuwsberichten, contacten, chat, vragenlijst en kennisbank. Sommige modules zijn voor meerdere doelen inzetbaar. Een kennis quiz kan bijvoorbeeld dienen als vragenlijst, maar je kan zo'n quiz ook als self-help beslisboom inzetten, waardoor klanten zelfstandig door middel van vraag en antwoord naar de oplossing van hun probleem navigeren.
Waarom nog maanden of zelfs jaren wachten met het bouwen van je eigen klantportaal? Binnen één week beschik je over een professioneel, volwaardig en flexibel aan te passen grow-as-you-go klantportaal met mobile app.
Bel mij terug
Nieuwsgierig geworden? Laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u dezelfde werkdag terug.