Narrowcasting van bedrijfsintranet inhoud

Staalmarkt gaat in haar bedrijfskantines een speciaal voor televisieschermen aangepaste intranetpagina tonen om haar bedrijfsintranet extra onder de aandacht te brengen van medewerkers die niet dagelijks achter een computerscherm werken.
Verbreden reikwijdte DNA intranet
Het bedrijfsintranet werd in 2011 onder de naam DNA gelanceerd met het doel om de gedeelde identiteit te benadrukken en als centrale plek voor opslag en deling van kennis en informatie. Omdat sommige medewerkers, bijvoorbeeld buitendienst medewerkers, niet dagelijks gebruik maken van computers, missen deze mensen soms relevant intranetnieuws. De nieuwe narrowcasting pagina zal ook deze groep medewerkers bereiken en wel op grote televisieschermen in de kantines. Belangrijk intern nieuws, weer- en verkeersinformatie wordt op een overzichtelijke en dynamisch wijze gepresenteerd.
Meer weten?
Bent u benieuwd hoe de PortalCMS intranetoplossingen voor uw organisatie een bijdrage kunnen leveren aan het vergroten van interne samenhang en efficiente informatiedeling? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en laat u informeren.
Reacties ( 1 )
Like
rogier