Case: Heinz

Case: Heinz

Heinz behoort tot 's werelds grootste consumentemerken en lanceert regelmatig online marketing campagnes met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen via actiesites met kortingscoupons een gepersonaliseerd product bestellen, zoals kookschorten, foto's op linnen en voetbalshirts.

In de zomer van 2008 startten er grote marketing campagnes gericht op voetbalsupporters van de aan het EK voetbal deelnemende landen PortugalZwitserland en Oostenrijk. Via de speciale websites kunnen de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze. 

Aan de basis van al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa's, content management en logistieke systemen staat de hoogwaardige internet technologie van PortalCMS.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

 

 

date_range Gepubliceerd op 12-09-2009 00:00
person Jan-Willem Reijsenbach
visibility Views: 4275
chat Reacties: 0
thumb_upLikes: 0
starVolg: 0

Reacties ( 0 )

Er zijn nog geen reacties

Reageer

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord

close