Case: vastgoedbedrijf werkt samen in de cloud

Dankzij de implementatie van geavanceerde cloud- en mobiele technologieën heeft vastgoedbedrijf Galop Brokerage een revolutionaire nieuwe manier van communiceren en intern samenwerken kunnen introduceren.
Galop gebruikt HyperOffice omdat het daarmee snel en kosten-effectief basale cloud-diensten zoals e-mail en agenda, kan combineren met een op maat gemaakt eigen mobiel platform. Met de nieuwe werkwijze worden alle medewerkers binnen en buiten kantoor optimaal gefaciliteerd en kunnen processen worden gestroomlijnd op onder andere de volgende werkterreinen:
- marketing van vastgoed projecten
- interne communicatie over vastgoed projecten
- transactiebeheer
- samenwerken in projecten
De problemen
Informatie wildgroei
Dit ontstond door de snelle groei en de grote instroom van nieuwe medewerkers. Deze gebruikten diverse verschillende systemen met functionaliteitsoverlap en deze systemen produceerden gegevens voor dezelfde workflow. Teveel gegevens, maar geen betrouwbare informatie.
Email overload
Dagelijks presenteren de medewerkers nieuw potentieel vastgoed aan investeerders. Dit veroorzaakt een grote stroom aan documenten, foto's, plattegronden en technische tekeningen. Het verzenden via e-mail aan een e-mailgroep leidt tot overvolle mailboxen en een hoop inefficiency doordat e-mails niet aankomen, niet compleet zijn en er individueel over wordt getelefoneerd.
De oplossing: Hyperoffice
One-Stop systeem voor teams
HyperOffice biedt een unified system: niet alleen om communicatie te beheersen en informatie te beheren, maar ook om de relevante processen te automatiseren vanaf het vermarkten van vastgoedobjecten tot het sluiten van de verkooptransacties. Alles binnen één consistente geïntegreerde omgeving, gericht op teambinding.
Aanpasbaar
Deze omgeving is zeer flexibel configureerbaar en met input van de werkvloer precies op de werkprocessen aan te sluiten.
Cloud based
Het systeem draait volledig online waardoor implementatie mogelijk is zonder eigen dure IT architectuur.
Mobiel
Vanwege de toenemende mobiliteit van de medewerkers was het noodzakelijk dat transactiebeheer en toegang tot marketing materiaal vanaf tablet en smartphone mogelijk werd. Die wens is nu realiteit.
Reacties ( 0 )
Like
Er zijn nog geen reacties